Romania excesiva in care traiesc

Am fost acum cateva zile la aeroportul Baneasa sa astept un prieten care se intorcea in tara. Am lasat masina in parcarea aeroportului si nu am putut sa nu remarc DIN NOU un gen de inscriptie care mi-a atras atentia si mai demult, nu am avut insa nicodata un aparat foto la indemana.

Inscriptia cu “1000 RON” pentru pierderea cartelei – penalitate care mi se pare aberanta –  nu este o raritate, se poate vedea pe la toate parcarile mari care functioneaza cu plata/bariere. In exemplul de mai jos, daca cineva pierde cartela sau o deterioreaza, penalizarea echivaleaza cu taxa pe parcare pentru 250 de ore, respectiv pentru 10 zile si ceva. Mi se pare excesiv si nejustificat.

Acceptabil si civilizat ar fi ca penalitatea pentru pierderea sau deteriorarea cartelei sa fie undeva de 10 ori mai putin, la maxim 100 Ron, adica echivalentul pentru o zi de parcare (24 de ore), intrucat nu vad cum cineva si-ar lasa masina in aeroport mai mult de cateva ore.

5 Responses to “Romania excesiva in care traiesc”


  1. 1 joness July 27, 2010 at 11:31 am

    Aeroportul este monopol de stat. O linie telefonica internationala fara minute incluse este 45 euro/luna, se trezeste de pe o zi pe alta sa ceara investitii de 100000 USD chiriasilor, altfel ii lasa fara canalizare si multe, multe altele. Iar directoarea economica este sotia directorului general. Si multe, multe alte nepotisme, pile si securisti sub acoperire sau nici macar.

  2. 2 CaliVita July 27, 2010 at 4:36 pm

    Am vazut si eu cand am fost la Baneasa ce scrie acolo, dar si pentru asta exista solutii, fac o intrare fictiva in parcare si platesc doar pentru o ora, este o aberatie aceasta cerinta. Apropo daca am pierdut cartela este mai ieftin sa le rup bariera si sa ies asa din parcare :d

  3. 3 dromichaetes July 28, 2010 at 9:05 am

    @CaliVita, sa o crezi tu, daca faci faza cu bariera platesti si deteriorarea si amenda de 1000 RON, astia nu te lasa sa scapi asa usor…

  4. 4 ivydesign July 28, 2010 at 2:45 pm

    Eu zic ca au scapat un 0 in plus, sau nu se descurca la partea cu stersul zerourilor.

  5. 5 dromichaetes July 28, 2010 at 3:15 pm

    nu, sunt doua intrari si pe ambele e acelasi panou cu “preturi”…


Leave a Reply

Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii

+++ Acest blog promoveaza IN CONTINUARE reforma morala si spiritul pasoptist. In acelasi sens intelege sa promoveze si rugby-ul, ca sport si ca atitudine.+++

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 526 other followers

Twitter Updates

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Da o sansa copiilor nostri

RSS George Orwell – fantoma cu blog

  • 15.11.42
    Church bells rung this morning – in celebration of the victory in Egypt. [1] The first time that I have heard them in over two years. [1] Following the attack launched at El Alamein on 23 October 1942, the Eighth … Continue reading →
Spune NU drogurilor!
Add to Technorati Favorites
hit counter


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?