Ce are Jean-Jeacques Rousseau in comun cu rugby-ul

Nu am stiut niciodata de unde vine succesul unei campanii de strangere de fonduri. Pentru nu stiu ce motiv oameni care in viata reala nu au prea mult de a face unul cu altul, nu se cunosc [ca prieteni], nu sunt legati de amintiri comune, in sfarsit, traiesc destine separate fiecare pe feliuta sa de viata, astfel de oameni [care nu ar avea nici un motiv sa isi bata capul cu altceva in fara de bunastarea lor personala] se alatura unei campanii facand bulgarele de zapada sa se roteasca si sa ia volum.

Eu nu o pot intelege altfel decat ca pe o dovada a naturii umane bune care printr-o minune a supravietuit ferita de coruptia societatii, asa cum sustinea Jean-Jacques Rousseau in Discursul sau asupra originii şi fundamentelor inegalităţii dintre oameni prin 1754. 

Nu m-ar surprinde sa aflu intr-o buna zi ca tehnologia internetului recupereaza natura umana originala si ii reda macar o parte din continutul pierdut. Si ca blogurile, twitter-ul si facebook-ul facute posibile de internet nu doar socializeaza, ci chiar solidarizeaza, pentru ca asa ar trebui de fapt sa fie inteles cuvantul social din social media.    

Din feliuta mea de viata vreau si eu sa ma alatur celor care vor ca Daniel Raduta sa isi implineasca viata. Sa isi poata duce pana la capat responsabilitatea de sot si sa si-o exploreze pe deplin pe cea de tata in feliuta lui de viata. Blogul meu nu valoreaza atat de mult pentru a fi scos la vanzare, insa pot oferi spre licitatie o minge de rugby All Blacks, replica dupa mingea oficiala de joc a celei mai celebre echipe de rugby din lume.

[mingea arata exact la fel, doar ca e cu sponsorul Iveco, si inca nu are autograf] 

Cu ajutorul lui Rekinoo [multumesc, Lucian!] mingea va primi si un autograf din partea lui Steve McDowell, campion mondial cu formatia All Blacks in 1987, antrenor personal al unui alt star rugbistic Jonah Lomu si actualmente preparator fizic al Stejarilor nostri. 

Banii de pe minge vor merge in contul lui Daniel. Stiu ca sunt multi iubitori de rugby care si-ar dori sa detina o minge replica de meci. Deschid asadar licitatia!

8 Responses to “Ce are Jean-Jeacques Rousseau in comun cu rugby-ul”


  1. 1 Turambar February 23, 2010 at 9:32 am

    Incep eu. Incep eu…

    De la Turambar, 100 de euro pentru o cauza buna si pentru o minge si mai buna.

    Care mai da? Care mai pune?

    🙂

  2. 3 chinezu February 23, 2010 at 11:15 am

    bine ca m-am trezit si eu…
    120 RON de la chinezu 🙂

  3. 4 dromichaetes February 23, 2010 at 11:21 am

    Domnu Mao Ze Dong de Romania, cred ca ai gresit yuanii, adica moneda, 😀


  1. 1 Tweets that mention Ce are Jean-Jeacques Rousseau in comun cu rugby-ul « dromichaetes.eu -- Topsy.com Trackback on February 9, 2010 at 4:36 pm
  2. 2 uberVU - social comments Trackback on February 10, 2010 at 2:32 pm
  3. 3 sentimentul ca faci ce trebuie « dromichaetes.eu Trackback on February 11, 2010 at 1:18 pm
  4. 4 Daniel Raduta si o surpriza placuta « dromichaetes.eu Trackback on February 23, 2010 at 9:59 am

Leave a Reply

Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii

+++ Acest blog promoveaza IN CONTINUARE reforma morala si spiritul pasoptist. In acelasi sens intelege sa promoveze si rugby-ul, ca sport si ca atitudine.+++

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 526 other followers

Twitter Updates

Da o sansa copiilor nostri

RSS George Orwell – fantoma cu blog

  • 15.11.42
    Church bells rung this morning – in celebration of the victory in Egypt. [1] The first time that I have heard them in over two years. [1] Following the attack launched at El Alamein on 23 October 1942, the Eighth … Continue reading →
Spune NU drogurilor!
Add to Technorati Favorites
hit counter


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?