pizza facuta acasa

In sfarsit, am facut prima mea pizza. Am documentat aproape toate momentele productiei. Din pacate gemenii si-au bagat coltisorii in cablul de transmisie date si nu pot descarca pozele pe calculator. Trebuie sa astept pana luni cand merg la birou. In fine, a iesit o pizza grozava, cu aceeasi consistenta a blatului ca la pizzerie si cu un topping bogat. Langa pizza a mers si o bere ursus ceva de nedescris.  

My point: there isn’t any, just a simple plain homemade pizza.

Later edit: uite ca atasez si pozele. Luati pozele ca atelierul meu de pizza. Daca sunt doritori, imi puteti scrie si stabilim impreuna un nou atelier. 🙂 Mai ofer, pentru cine este interesat, atelier de bucatarie chinezeasca.

Poza 1: se vede aluatul pus la crescut pentru a doua oara si o parte din ingrediente: mozzarella, blue cheese [care ii da un gust special] si masline cu samburi. Nu folositi masline fara samburi pentru ca nu au gust bun. Luati din alea cu samburi si zdrobiti-le usor pe un fund de lemn pentru a scoate samburele.   

Poza 2: aluatul este intins pentru a forma blatul de pizza. Am folosit faina normala, nu din aceea pentru paine, si mi-a fost teama ca aluatul nu va fi suficient de elastic si se va rupe. Dar am facut blatul relativ usor.

Poza 3: blatul intins in tava pe folie de cuptor [nu puneti faina pe folie, nu se lipeste] si uns cu sosul special de pizza. Nu ma intrebati cum l-am facut. Se gasesc retete multe si variate. Folositi insa, va rog, oregano si busuioc.

Poza 4: topping-ul: salam victoria, salam sandwich, ciuperci, ardei gras, masline negre, mozzarella, blue cheese. Am mai pus ulei de masline pe deasupra, putina sare de mare si putin piper negru inainte de a baga pizza in cuptor. 

Poza 5: rezultatul final [scuze, lentila de la aparatul foto se aburise]
 

2 Responses to “pizza facuta acasa”


  1. 1 Vio January 27, 2010 at 9:19 am

    Ce fain arata…mi-ai facut pofta

  2. 2 dromichaetes January 27, 2010 at 5:13 pm

    Stai sa vezi cand voi pune poze de mancare chinezeasca. Din pacate nu am pe cineva sa filmeze cand gatesc ca as pune pe youtube filmuletul cu retete. Facute ca la mamica lor acasa.


Leave a Reply

Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii

+++ Acest blog promoveaza IN CONTINUARE reforma morala si spiritul pasoptist. In acelasi sens intelege sa promoveze si rugby-ul, ca sport si ca atitudine.+++

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 526 other followers

Twitter Updates

Da o sansa copiilor nostri

RSS George Orwell – fantoma cu blog

  • 15.11.42
    Church bells rung this morning – in celebration of the victory in Egypt. [1] The first time that I have heard them in over two years. [1] Following the attack launched at El Alamein on 23 October 1942, the Eighth … Continue reading →
Spune NU drogurilor!
Add to Technorati Favorites
hit counter


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?