baieti, analizati si asta!

De ce s-o fi deranjand Chinezu in maretia lui imperiala sa scrie despre un document care circula prin atmosfera politica damboviteana de cateva zile, desi nu este decat o biata fituica cu pretentii de analiza?! Dupa ce citesc si eu despre docomentu’ cu pricina [Mihnea esti tare, mah!], ma umfla rasul de toata penibilitatea fazei.

Probabil ca baietii de la Rating Politic is fericiti acum: produsul putirintei lor le-a fost “cumparat” de gusterii din presa si trezeste atentie. Daca esti normal la creieri la faza asta scuturi din cap viguros, ca atunci cand incerci sa te trezesti dintr-un vis urat sau cand nu iti vine sa crezi ca bascalia e asa de groasa. Poate sunt eu mai greu de capatina [sau cu simtul umorului la podea], dar – sa ma ierte colegii – nu m-am prins care erau vrajelile si care lucrurile serioase. 

Pentru mine un lucru serios, de exeeeemnnplllluuuu, si care ar trebui sa ingrijoreze, este faptul ca atata lume se ocupa de o chestie absolut mediocra care are pretentia sa isi spuna “analiza pe surse publice” si “alerta de strategie”. Si daca baietii de la Rating Politic tot sunt pe cai mari acum si au audienta, ii rog frumos sa ne explice cum de au ajuns ei, “analizand” of course, la concluzia ca:

Atenţie! PDL nu doreşte „demolarea” mediatică a PSD, ci doar încolţirea lui, folosirea lui ca o ameninţare permanentă!

Ca eu era sa cad de pe scaun, asa de tare m-am cutremurat! Bravo, baieti, sunteti carevasazica si isteti si perspicaci…

18 Responses to “baieti, analizati si asta!”


  1. 1 mihnea May 12, 2009 at 1:06 pm

    pfff.. eram la blat cu cei de la rating politic, sa le fac reclama 😀

  2. 2 filadel May 12, 2009 at 1:24 pm

    😀

    Am ochit-o din prima.

  3. 3 Cristi de la rating-politic May 12, 2009 at 2:06 pm

    Avand in vedere ca ai deja o parere foarte clara, nu am ce sa explic. Multumesc pentru atentia acordata materialului si explicatiilor privind dezinformarea produsa.

  4. 4 chinezu May 12, 2009 at 2:40 pm

    adevarul e ca mai bine raman la sportlocal.ro
    ca la politica e clar ca nu ma pricep 😀

  5. 5 dromichaetes May 12, 2009 at 3:36 pm

    cristi de la rating-politic,

    pacat, ar fi fost interesant de aflat cum ati ajuns voi – analitic vorbind – la concluzia asta cu “amenintarea permanenta” si, daca tot suntem la subiectul asta, ce anume inseamna. Introduce PD-L o strategie gradata, ca gradele la alcoolmetru, in functie de cum “pluteste” mediatic PSD-ul in zeama mai baga si ei lemne pe foc sau nu? [daca nu intelegi pasajul de mai sus nu trebnuie sa te superi, inseamna doar ca nu ai facut niciodata tuica…]

    Hai nu fi suparat, sus fruntea, alta data sunt sigur ca o sa faceti o analiza mai buna.

  6. 6 dromichaetes May 12, 2009 at 3:40 pm

    chineze,

    e clar ca nu mai vezi clar, asta e… Apropo de cele precizate imediat mai sus, cand facem un campionat de baut tuica sau palinca [ma rog, gustul omului nu se discuta]? Eu stiu, poate vedem lucrurile mai clar…

  7. 7 mihnea May 12, 2009 at 3:40 pm

    vreau si eu 😦

  8. 8 dromichaetes May 12, 2009 at 4:01 pm

    sa raspunda Chinezimea Sa!

  9. 9 gabhry_el May 12, 2009 at 5:50 pm

    eu nu m-aş încumeta să beu cu Chinezu o pălincă…
    după cum falsifică faptele…
    😆

  10. 10 anonim May 13, 2009 at 1:18 am

    Si ce fruuuumos suna! alerta de strategie.
    Ca la sindicat: pasu’sus, pancarta sa fie zvelta, privirea inainte, alerta maxima.
    Da sigla?1 cine a pus siglaaaa?! siglaaaa….aaaa!

    Oricum, domnu’Cristi, expertu de rating, nu este convingator cand raspunde la intrebarea la cate persoane a transmis analiza.

  11. 11 dromichaetes May 13, 2009 at 11:30 am

    gabhry_el,

    lasa ca nu aduce el palinca, daca la asta te referi. Si oricum falsificarea palincii ar insemna ca o indoaie cu apa, ceea ce chiar si pentru un chinez cum e Chinezu ar fi de-a dreptul blasfemie.

    Eu ofer una litra de tuica de tescovina (adica din struguri pentru necunoscatori) pe la vreo 45 grade Celsius sau Fahrenheit, ca nu mai stiu nici eu. Productie personala (adica primita de la tatanele meu).

  12. 12 dromichaetes May 13, 2009 at 11:31 am

    anonim,

    domnu Cristi tace malc…

  13. 13 Cristi de la rating-politic February 16, 2010 at 2:35 am

    – am tacut mâlc. insa acum dupa 9 luni, cele 9 luni deh, iti raspund: uite-te inapoi sa vezi ce s-a intamplat. atat. daca ai “ochi” sa vezi, vezi, daca nu nu. ramai la “bascalie” samd.
    – iar ca observatie tehnica, de care iti puteai da singur seama: materialul in cauza nu era o analiza in care sa fie expuse argumentele unul cate unul, scolaresc; sau “universitar” daca preferi.
    – in rest, ar trebui tu sa definesti ce e “mediocru” sau “bascalie”; pentru ca acelasi lucru il poti spune despre orice si oricine. inclusiv, ca exercitiu, despre opiniile tale.
    – “hai nu te supara, sus fruntea”, poti mai mult pe viitor.
    PS. am re-ajuns la postarea asta complet intamplator.

  14. 14 dromichaetes February 16, 2010 at 11:41 am

    Draga Cristi,

    multumesc pentru raspuns. Apreciez ca n-ai [mai] tacut malc, ca pana acum. Dincolo de asta, insa, ceea ce este de vazut sta la vedere pentru toata lumea. Tu ai scris, daca imi aduc bine aminte, o “alerta de strategie”, nu? Materialul tau suna insa prea pretentios pentru ceea ce este cu adevarat. Nu vreau sa fac iar analiza pe text. Sa ne oprim doar la proprietatea termenilor.

    Inteleg pe undeva insistenta ta, vorba aia, tu scoti un ban din asta, eu nu. Dar cam pana aici sunt dispus sa te inteleg. Mai departe ne desparte o linie transanta. In primul rand, daca materialul nu expune argumente in stil “universitar” :)) , atunci cum ar trebui numit? Alerta de strategie? Sau poate “fituica”, “biletel”? Ia mai gandeste-te!

    In al doilea rand, daca tu chiar crezi ca poti spune despre orice si oricine ca este mediocru, atunci nu stiu ce sa cred despre sistemul tau de valori. In orice caz, numai “analist” sa nu fii.

    in rest toata stima pentru perseverenta. Cum era urarea aia, parca “indraznet sa fii, noroc sa ai”?

  15. 15 Cristi de la rating-politic February 16, 2010 at 3:53 pm

    D.,
    Argumentul meu era ca cel putin timpul si evenimentele au demonstrat relevanta ideilor din text, atat timp cat tu nu ai fost capabil sau nu ai vrut sa le accepti ca relevante la vremea respectiva si prin urmare un dialog nu era posibil atunci.

    Un dialog acum asupra acestui text nu era posibil nici atunci si probabil nu va fi nici acum deoarece, asa cum incercam sa iti atrag atentia si in postarile anterioare, tu arunci foarte usor cu termeni precum “bascalie”, “mediocru”, “fituica” in mod gratuit. Dar nu ai priceput.
    Ti-am atras atentia ca lejeritatea cu care folosesti acesti termeni ii goleste de continut si asa poti ajunge sa ii folosesti despre oricine si orice. Moment in care se pune in discutie sistemul TAU de valori, nu al meu.

    De ce suna pretentios? Pentru ca? Adu argumente. Ceea ce ai facut tu “acum 9 luni” nu a fost nici macar un inceput de analiza de text. Cel mult o “mica caterinca”. De aceea, sunt inclinat sa iti spun ca tu nu ai proprietatea termenilor: “alerta strategica”, “analiza de text” samd samd.

    Apoi, chestiunea “universitar sau nu” se referea la un mod de expunere, la un “format”, iar nu la “nivelul” analizei. Trebuie sa te anunt ca publicul unui asemenea document necesita o altfel de adecvare a prezentarii. De aceea, din nou, voi spune ca cel care are probleme cu “proprietatea” termenilor, ba chiar care are probleme cu subiectul si tematica esti tu.

    Din pacate singurul tau repertoriu pana acum este cel al injuriilor si al pretinselor “subtilitati” si ma astept sa fii la fel de “indraznet” in continuare in dialogul asta.
    *** Pentru definitia lui “indrzanet” viziteaza-ti propriul comentaiu.

  16. 16 dromichaetes February 16, 2010 at 4:19 pm

    Cum am spus, tu faci bani din asta. Acum afirmi ca trebuie sa te orientezi dupa clienti si ca nivelul lor nu iti permite un stil mai academic.

    Cat despre ce am facut eu, ai dreptate, a fost caterinca. Mica, mare, nu stiu, lucrez cu materialul clientului si eu. Numai ca eu imi dau cu opinia [absolut free of charge], in timp ce tu vii cu pretentiile de analist.

    Si uite asa ajungem la si la proprietatea termenilor si la “pretiozitate”. Cu incetinitorul, ca sa castigam in claritate. Tu ai numit materialul tau “analiza pe surse publice” si “alerta de strategie”. Eu am replicat ca nu e analiza si am dat de inteles ca nu are cum sa fie alerta [care probabil venea de la acel magistal “Atentie!”] pentru ca tot ce afirmai acolo erau niste banalitati, pe care nu este nevoie sa fii analist ca sa vezi toate lucurile alea. Ca in timp, cum spui tu, s-au dovedit adevarate, da, I give you that, ai reusit sa descoperi roata si gaura din gogoasa.

    N-am vrut sa le accept, pfui, pe ce lume traiesti? Nici macar n-ai inteles despre ce a fost toata caterinca … 🙂 Si uite-asa mai pici o data de fazan. Se pare ca esti obisnuit.

  17. 17 Cristi de la rating-politic February 16, 2010 at 4:44 pm

    Iti repet: daca ai argumente pe fond, produ-le. Intorsul unor cuvinte din “condei” si rastalmacirea lor nu tine loc de argument. Si nici caterinca perpetua. Nu fac decat sa te coboare pe tine, ca autor al lor, undeva jos, la nivelul discutiilor de “scara blocului”.
    Iar daca nu pricepi ce spun esti liber sa citesti raspunsurile mele de mai multe ori. Pana intelegi. Cu incetinitorul sau accelerat.
    Cat priveste “subtilitatile” tale trebuie sa mai incerci. Nu sunt atat de profunde incat sa ma pierd in ele. Am priceput de la inceput ca asupra subiecutlui in cauza nu ai ceva de spus dincolo de “e banal”, “bascalie”, “mediocru”, “fazan”, “fituica”.

  18. 18 dromichaetes February 16, 2010 at 4:50 pm

    🙂 “repeteaza, repeteaza, ce esti dascal?”. N-am de ce sa mai incerc. Eu fac caterinca in continuare, tu o iei in serios. Ce-ai vrea , sa adaug [neelegant desigur] ca nu ai simtul umorului?

    Si ce tot ii dai inainte cu “subtilitatile”? Nu am fost destul de pe sleau? Hai, ma Cristi, tu chiar vrei sa te iau in serios? Auzi la el, argumente… ha ha ha


Leave a Reply

Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii

+++ Acest blog promoveaza IN CONTINUARE reforma morala si spiritul pasoptist. In acelasi sens intelege sa promoveze si rugby-ul, ca sport si ca atitudine.+++

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 526 other followers

Twitter Updates

Da o sansa copiilor nostri

RSS George Orwell – fantoma cu blog

  • 15.11.42
    Church bells rung this morning – in celebration of the victory in Egypt. [1] The first time that I have heard them in over two years. [1] Following the attack launched at El Alamein on 23 October 1942, the Eighth … Continue reading →
Spune NU drogurilor!
Add to Technorati Favorites
hit counter


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?