Tabloidizarea si jurnalistii cu pretentii – o combinatie toxica

Citind editorialul lui Ovidiu Nahoi din Adevarul de astazi [Tabloidizarea presedintelui Basescu] despre lantul de aur al lui Basescu purtat pe la televizor am vrut sa vad si eu fragmentul video cu pricina. Evenimentul [evident] imi scapase.

Am gasit insa mai mult decat ma asteptam. Cum ar fi comentariul urmator apartinand, cum altfel, Corinei Dragotescu:

Sentimentele fac uneori mai suportabila si criza. Aici este vorba de sentimente foarte clare ale fetelor fata de presedinte. [din fragmentul video].

La ce categorie de jurnalism s-ar incadra oare subiectul respectiv? Jurnalism de investigatie nu este in mod sigur. Cand in slujba propagandei se pun jurnalisti cu pretentii, rezultatul nu poate fi decat toxic.

2 Responses to “Tabloidizarea si jurnalistii cu pretentii – o combinatie toxica”


  1. 1 Vio January 13, 2009 at 9:49 pm

    Corect comentariul. Nu stiu daca ai vazut, tot pe realitatea, in aceasta seara, prestatia jalnica a doamnei Medeleanu si a domnului Chireac pe tema telefonului dat de Putin…Atata slugarnicie de multa vreme nu am ami vazut.


  1. 1 compasiune pentru Udrea « dromichaetes.eu Trackback on June 1, 2010 at 12:49 pm

Leave a comment




Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii

+++ Acest blog promoveaza IN CONTINUARE reforma morala si spiritul pasoptist. In acelasi sens intelege sa promoveze si rugby-ul, ca sport si ca atitudine.+++

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 526 other subscribers

Da o sansa copiilor nostri

Spune NU drogurilor!
Add to Technorati Favorites
hit counter


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?