La usa erau inclusiv jandarmi, ca aia micii sa nu fuga de la lansarea lui Nastase…

Ca Adi a facut o pasiune pentru Nastase nu e treaba nimanui decat a lui Adi insusi, dar parca totusi ma incearca o nedumerire legata de continutul acestei pasiuni. De exemplu povestea cu lansarea de carte, care probabil ca nu a decurs cum ar fi fost normal [sau tocmai ca a decurs cum se desfasoara in mod normal la noi astfel de evenimente!!!].

Toate bune, tema este evidenta [elevi adusi cu arcanul in sala], la fel si tinta [Adrian Nastase], cu toate acestea nu tema este esentiala aici, ci ideea care se insinueaza despre tinta: Nastase readuce la Mizil epoca aplaudacilor la comanda: elevii de liceu din Mizil au fost adusi cu forta sa-l aplaude pe candidatul PSD

N-am nici o intentie sa-l apar aici pe Nastase, stia in ce se baga [si la ce sa se astepte] cand a ales calea pe care a ales-o pe 13 august. Insa consider ca se greseste imens [da, Adi, consider ca gresesti foarte tare] daca se lucreaza cu astfel de intoxicari/manipulari de calitate indoielnica:

A fost un eveniment politic, mascat sub forma unui festival de poezie. La usa erau inclusiv jandarmi, ca aia micii sa nu fuga de la lansarea lui Nastase. Si care cum iesea, era adus inapoi. [din stirea Mediafax, via Paralele//Paralele]

Adica Mircea Staicu [si cam toti contracandidatii lui Nastase, care or mai fi ei] pot sa debiteze orice prostii lei trec prin tartacuta [si chiar sunt incurajati sa o faca], ca se vor bucura oricum de publicitatea agentiilor de stiri. Eu unul tot nu pot intelege de ce, pentru numele lui Dumnezeu, i-o fi trebuit lui Nastase imunitate parlamentara cand putea foarte bine sa isi numere linistit miliardul investit mai demult in afaceri prin Marea Chinei…Zau asa…

5 Responses to “La usa erau inclusiv jandarmi, ca aia micii sa nu fuga de la lansarea lui Nastase…”


  1. 1 Adi_Ocs October 11, 2008 at 12:23 pm

    @Dromichaetes
    Eu respect foarte mult continutul acestui blog si iti respect si dreptul la opinie. Nu ma deranjeaza sa-mi spui ca gresesc, numai ca aici nu cred ca e cazul atat timp cat eu doar am dat copy paste la o stire mediafax. Titlul imi apartine si mi-l asum. Acum, e cam greu sa nu iei in considerare spusele lui Mircea Staicu cand cel putin 2 ziare care au avut si corespondenti acolo confirma(vezi Cotidianul si Ziua). Pasiunea mea pentru Nastase e mai veche si o voi cultiva tot mai mult in campania asta:)
    In rest, numai bine

  2. 2 dromichaetes October 11, 2008 at 7:30 pm

    Da, mai ales chestia cu jandarmii care ii prindeau pe aia “micii” si ii aduceau inapoi… Adi, si eu te respect foarte mult, dar stiri de felul asta imi insulta inteligenta. Si prea putin imi pasa ca vin de la Mediafax sau din alta parte.

    Apropo de deontologie. Cred ca si blogerii trebuie sa se supuna principiilor deontologiei. E de ajuns cata mizerie e in politica, nu cred ca ne dorim sa acceptam ca aceasta mizerie sa se reverse si in acest spatiu.

  3. 3 dromichaetes October 11, 2008 at 7:32 pm

    Cat despre Nastase [scuze, am uitat sa spun si asta] faci foarte bine ca stai cu ochii pe el. La fel cum stau ceilalti. Cum am spus, Nastase suporta consecintele deciziilor sale.

  4. 4 Adi_Ocs October 12, 2008 at 2:04 am

    @Dromichaetes
    Tu ai decupat un aspect marginal din stire pentru a o eticheta drept fantezista. Titlul meu se referea la faptul, extrem de credibil si pana la urma confirmat din mai multe surse, ca elevii aia de liceu au cam fost obligati sa asiste la marele eveniment. Imi amintesc de lansarea lui Nastase din 2004 de la Polivalenta cand la fel au umplut sala cu sute de elevi care s-au bucurat de o zi libera. Asta e omul, jandarmii sunt doar adiacenti in stire

  5. 5 dromichaetes October 12, 2008 at 11:13 am

    Adi, am si spus in comentariul meu ca probabil lansarea de carte s-a desfasurat cam cum se desfasoara la noi [nu pe baza de interes, ci prin cercuri de cunostinte si oameni-resursa de mobilizare a altora], dar nu asta era aspectul important pentru faptul ca asa se intampla de regula [datorita organizatorilor] – vorbesc aici in cunostinta de cauza [probabil multe fire de par alb din cap le am de la evenimente organizate astfel]. Povestea cu jandarmii era spin-ul, exagerarea [aka manipularea]. Nu stiu de ce te superi tu, 🙂


Leave a Reply

Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii

+++ Acest blog promoveaza IN CONTINUARE reforma morala si spiritul pasoptist. In acelasi sens intelege sa promoveze si rugby-ul, ca sport si ca atitudine.+++

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 526 other followers

Twitter Updates

Da o sansa copiilor nostri

RSS George Orwell – fantoma cu blog

  • 15.11.42
    Church bells rung this morning – in celebration of the victory in Egypt. [1] The first time that I have heard them in over two years. [1] Following the attack launched at El Alamein on 23 October 1942, the Eighth … Continue reading →
Spune NU drogurilor!
Add to Technorati Favorites
hit counter


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?