Ati aflat ce candidati aveti in colegiul unde votati?

Eu inca nu am aflat ce candidati am in colegiu. Ma incearca insa o teama surda ca nu o sa am cu cine vota, iar eu trebuie sa merg la vot oricum ar fi [din spirit civic, se intelege] si va trebui sa votez pe cineva. Pentru ca noul sistem de vot nu imi permite ca alegator sa fac o alegere mai informata [asadar mai competenta] si nici nu imi ofera optiuni mai multe, m-am decis sa o iau prin eliminare. Asadar:

  1. NU votez cu cei care au fost deja membri in parlament si au trecut prin votul lor aceasta noua lege electorala. Nu si-au facut treaba cum trebuie, prin urmare cei care au avut deja mandate de parlamentari zboara de pe lista mea. 
  2. NU votez cu cei care nu locuiesc in sectorul meu. Punct. Pe astia nu ii votez deloc. Nu au ce cauta in colegiul meu daca nu sunt de aici.
  3. NU votez tineri fara experienta sau “facuti peste noapte”. Pentru ca pica la doua criterii foarte importante: competenta si experienta. Sa se mai rodeze [sa mai creasca daca sunt prea tineri] un pic. Asteptarea nu a omorat pe nimeni.

Fratilor, eu cu cine votez? Parca legea asta noua trebuia sa fie o reforma. Dar parca mai conteaza in vreun fel?

6 Responses to “Ati aflat ce candidati aveti in colegiul unde votati?”


  1. 1 Parlamentolitic October 9, 2008 at 12:34 am

    😀 esti sigur ca dupa eliminare a mai ramas vreun candidat? Desi mai e o luna si jumatate pana la alegeri, nu stiu nici macar un candidat din colegiul meu! Parca intentionat fac, s-au ascuns cu totii :))

  2. 2 Vio October 9, 2008 at 9:07 am

    Cristi, nu e vorba de nicio reforma
    pentru colegiile “bune” baietii cotizeaza in continuare asa ca nici vorba de primenire a clasei politice, la vremuri noi tot ei!

  3. 3 dromichaetes October 9, 2008 at 9:29 am

    Oare ar trebui sa merg la vot si sa las buletinul nemarcat? Adica sa exprim un vot alb? Ar fi totusi mai bine – pentru ca este vorba pana la urma de candidaturi nominale – sa fie introdusa pe buletinul de vot si optiunea NOTA “None Of The Above”, iar la un procent mai mare de 50% de NOTA sa se reia alegerile cu obligativitatea partidelor de a propune alti candidati.

  4. 4 amahya October 9, 2008 at 12:42 pm

    Esti un fericit. tu cel putin stii ce-i ala uninominal. Cu putin google poti afla :). Poti fi sigur ca nu numai tu esti cetateanu turmentat. Reforma din parti 😀

    Uite o idee: un amic de-al meu a fost la locale la vot si ca semn de protest a bombardat cu stampile bolentinu. ;)) Dar e timp pierdut. Mai crezi in vot ? 😀 Te convinge cineva?

    Las ca apar fluturasii (aia de campanie) in colegiul tau. (In curand) ASTEAPTAAAAA!

  5. 5 dromichaetes October 9, 2008 at 3:14 pm

    OK, inteleg ca mai trebuie sa astept pana pe 20 octombrie cand e termenul limita de depunere a candidaturilor la BEC. Dar chiar si asa, mi se pare o mare tampenie sa nu stiu cine vrea sa candideze pentru votul meu cu o luna si jumatate inainte de alegeri.

    Ca cetatean cu drept de vot am nu numai dreptul, ci si interesul sa stiu cine DORESTE [vezi postarea cu busola si compasul] sa se “invarta” politic. Deci e de interes public nemijlocit sa stim cine si unde candideaza. Partidele ar trebui sa stie asta [impreuna cu massmedia], dar daca ele nu stiu, atunic macar candidatii ar trebui sa-si poarte singuri de grija.

  6. 6 amahya October 9, 2008 at 5:07 pm

    Dap, e usor aberant sa nu stii cine o sa candideze. Vezi cazul PSD care inca nu si-a anuntat toti candidatii pe colegiile din Bucuresti. Sa zicem ca trebuie sa citesti multa presa zilnic si sa pui cap la cap- deci informare- apoi sa cauti cv-ul omului din colegiu etc. Sau poti astepta debutul fulminant al Anonimilor 😀


Leave a Reply

Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii
Leacul Durerii

+++ Acest blog promoveaza IN CONTINUARE reforma morala si spiritul pasoptist. In acelasi sens intelege sa promoveze si rugby-ul, ca sport si ca atitudine.+++

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 526 other followers

Twitter Updates

Da o sansa copiilor nostri

RSS George Orwell – fantoma cu blog

  • 15.11.42
    Church bells rung this morning – in celebration of the victory in Egypt. [1] The first time that I have heard them in over two years. [1] Following the attack launched at El Alamein on 23 October 1942, the Eighth … Continue reading →
Spune NU drogurilor!
Add to Technorati Favorites
hit counter


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?